ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
www.koronyakerteszet.hu
Bevezetés:
Legyél kedves gondosan elolvasni Általános szerződési feltételeinket, hiszen a rendelésed leadásával elfogadod Cégünk Általános szerződési feltételeit!
Amennyiben webshopunk használatával, a vásárlás folyamatával, termékeinkkel vagy Általános szerződési feltételeinkkel kapcsolatos kérdésed van, felveheted Cégünkkel a kapcsolatot a koronyadalm@gmail.com e-mail címen.
Cégünk adatai:
Cégnév: Koronya-Jung Dalma Egyéni Vállalkozó
Székhely: 7761 Kozármisleny, Csikós köz 2702.
Telephely:7761 Kozármisleny, Csikós köz 2702.
Statisztikai számjel: 67734265011923102
Bankszámlaszám: 50800111-11198251
Ügyfélszolgálat:
+36 30/549-5939
+36 30/231-7101
Talajdonosok:
Koronya-Jung Dalma
Tárhelyszolgáltató:
Szolgáltató neve: Sybell Informatika Kft.
Szolgáltató címe: 1158 Budapest, Késmárk u. 7/B 2. em. 206.
Telefon: +36 1 707 67 27
E-mail: info@sybell.hu
Web: www.sybell.hu
Fogalmak:
Felek: Eladó és Fogyasztó/Vállalkozás együttesen
Fogyasztó: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körén kívül eljáró nagykorú, 18. életévét betöltött természetes személy
Fogyasztói szerződés: szerződés, melynek egyik alanya Fogyasztónak minősül
Jótállás: a Fogyasztói szerződés esetében a Polgári Törvénykönyv szerint
• jogszabályi kötelezettségen túlmutató, illetve önként, a szerződés megfelelő teljesítéséért vállalt jótállás
• kötelező jótállás, mely jogszabályon alapul
Szerződés: Eladó és Fogyasztó/Vállalkozás között a webshop és e-mail felhasználásával történő adásvételi szerződés megkötése
Távollévők között kötött szerződés: a szerződés tárgyát képező termék megvásárlására vagy szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, amely a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, távollévők közti kommunikációs eszköz alkalmazásával, távértékesítési rendszer keretein belül kerül megkötésre
Távollévők közti kommunikációs eszköz: a felek távollétében szerződési nyilatkozat megtételére alkalmas eszköz, pl. internetes hozzáférést biztosító eszköz, nyomtatvány, katalógus, telefon
Termék: webshopunk árukészletében lévő, eladásra szánt, birtokba vehető, Szerződés tárgyát képező, forgalomképes ingóság
Vállalkozás: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körében eljáró személy
Webshop: webshopunk, melyen a szerződéskötés megvalósul
Vonatkozó jogszabályok:
● 1997. évi CLV. törvény a Fogyasztóvédelemről
● 1997. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
● 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
● 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
● 2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
● 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
● 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
● 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
● Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
● Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
ÁSZF hatálya és elfogadása:
A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát Általános szerződési feltételeink is szabályozzák. Ennek keretein belül összefoglaljuk az Önt és minket megillető jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket, a határidőket, a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
Ön rendelése leadásával elfogadja Cégünk Általános szerződési feltételeit, mely a megkötésre kerülő szerződéshez tartozik.
Szerződés nyelve és formája:
A szerződés nyelve magyar.
A szerződés a megrendelés leadásával jön létre, Általános szerződési feltételeink elfogadásával.
Árak:
Az árak forintban értendők. Áraink bruttó árak, melyek Áfamentesek. Fenntartjuk az árváltoztatás jogát.
Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:
A Fogyasztó a terméket, illetőleg Cégünk tevékenységét illető kifogásait a következő elérhetőségeinken juttathatja el hozzánk:
● E-mail cím:
koronyadalma@gmail.com
A Fogyasztó elsősorban írásban, egyes esetekben azonban szóban is közölheti Cégünkkel panaszát. A panasz vonatkozhat a Cégünk részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely a termék forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban áll.
A szóbeli panaszt Cégünk haladéktalanul kivizsgálja és lehetőség szerint megoldja. Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, Cégünk a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolati példányát eljuttatja a Fogyasztó részére (személyes jelenlét esetén helyben átadja). E-mailen érkezett panasz esetében 30 napon belül a válasszal együtt megküldi a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt Cégünk a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Cégünk álláspontját köteles megindokolni. Cégünk köteles a panaszt egyedi azonosítószámmal ellátni – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén.
Tartalmaznia kell a panaszról felvett jegyzőkönyvnek:
● Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
● Fogyasztó nevét, lakcímét, elérhetőségét
● Fogyasztói panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
● Cégünk nyilatkozatát a Fogyasztói panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
● Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
● Jegyzőkönyvet felvevő személy- és a Fogyasztó aláírását – ez utóbbit abban az esetben, amennyiben személyes jelenléttel történik a szóbeli panasz közlése
● A panasz egyedi azonosítószámát – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén
Cégünk a panaszról felvett jegyzőkönyvet és válaszunk másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.
Cégünk a Fogyasztót írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a tájékoztatás az illetékes hatóság és a Fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail, telefonszám), valamint Cégünk Fogyasztói jogvita rendezése céljából történő Békéltető Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.
Abban az esetben, ha Cégünk és a Fogyasztó közti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Fogyasztó:
Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás:
A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a Fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el. Elérhetőségük: http://jarasinfo.gov.hu/
Bírósági eljárás:
A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Békéltető Testületi eljárás:
Jogosult a lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, ha Fogyasztói panaszát elutasítjuk. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó Cégünkkel közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
A Békéltető Testületi eljárásban Cégünket együttműködési kötelezettség terheli. Ez alapján Cégünk köteles a Békéltető Testület felhívására válasziratot megküldeni, valamint a Békéltető Testület előtti meghallgatáson megjelenni és egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani.
Ha Cégünk székhelye/telephelye a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyén kívül található, Cégünk együttműködési kötelezettsége a Fogyasztói igény megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
Amennyiben fenti együttműködési kötelezettségünknek nem teszünk eleget, a Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörébe kerül az ügy, mely szerint a cégek jogsértő magatartásakor kötelező bírságkiszabás van érvényben, ettől eltekinteni nem lehet.
A bírság összege kis- és középvállalkozás számára 15.000 – 500.000 Ft-ig, 100 millió Ft feletti éves nettó árbevétellel rendelkező nagyvállalat számára pedig 15.000 Ft-tól a vállalat éves nettó árbevételének 5%-áig, legfeljebb 500 millió Ft-ig terjedhet.
A Fogyasztó kérelmezheti a Békéltető Testületi eljárás megindítását. A kérelmet írásban (levél, fax, távirat útján, illetve a Békéltető Testület weboldalán, elektronikus formában), a Békéltető Testület elnökéhez szükséges eljuttatni.
Tartalmaznia kell a kérelemnek:
● Fogyasztó nevét, lakóhelyét/tartózkodási helyét, elérhetőségét
● Fogyasztói jogvitával érintett cég nevét, székhelyét/telephelyét
● Fogyasztó álláspontját és az azzal kapcsolatos bizonyítékokat, tényeket
● Fogyasztó nyilatkozatát, hogy megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül az érintett vállalkozással
● Fogyasztó nyilatkozatát, hogy más Békéltető Testületi eljárást nem kezdeményezett az ügyben, nem indított közvetítői eljárást, keresetlevelet nem adott be, fizetési meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem terjesztett elő
● Testület döntésére irányuló indítványt
● Fogyasztó aláírását
● Amennyiben a Fogyasztó az illetékes Békéltető Testület helyett más testületi illetékességet kérelmezett, annak megjelölését
Mindenképpen csatolni szükséges a kérelemhez azon okiratot vagy másolatát, mely tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Fogyasztó (a cég panaszt elutasító írásbeli nyilatkozatát, ha ez nem áll rendelkezésre, akkor a Fogyasztó által birtokolt írásos bizonyítékokat az egyeztetés megkísérléséről).
Amennyiben meghatalmazott jár el a panasz ügyében, a kérelemhez mellékelni szükséges a Fogyasztó által kiadott meghatalmazást.
További információ a Békéltető Testületekről: http://www.bekeltetes.hu
További információ a területileg illetékes Békéltető Testületekről:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Termékek tulajdonságai:
Weboldalunkon az értékesítésre szánt termékek tulajdonságairól az adott termék oldalán található leírás szolgáltat információt.
Adatbeviteli hibák javítása és felelősség az adatok valóságáért:
A megrendelés folyamata során, a rendelés megerősítése előtt adott a lehetőség az Ön által megadott adatok módosítására, javítására. Az Ön által megadott adatok pontosságáért Ön felelős. Ezen adatok alapján állítjuk ki a számlát, a szállítási címként megjelölt címre kézbesítjük a terméke(ke)t. Rendelése leadásával Ön tudomásul veszi, hogy Cégünk jogosult az Ön által hibásan megadott adatokból eredő károk, költségek Ön részére történő áthárítására. Cégünk a hibás adatbevitel miatt való teljesítésért kizárja felelősségét. Az elírt e-mail cím vagy postafiókja telítettsége következtében a visszaigazolás kézbesíthetetlennek minősül, ezáltal a szerződés megvalósulását (meg)akadályozhatja.
Eljárás Hibás ár esetén:
Cégünk kizárja felelősségét a minden gondossága ellenére, továbbá az informatikai rendszer meghibásodásából eredő, nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért.
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
● 0 Ft
● Kedvezményt helytelenül feltüntető ár (pl.: Termék eredeti ára: 3.000 Ft, kedvezmény: 20%, kedvezményes ár: 500 Ft, hiszen ebben az esetben a helyes árnak 2.400 Ft-nak kellene lennie helyesen)
Amennyiben hibás ár került feltüntetésre, Cégünk tájékoztatja Önt az esetről és felkínálja a termék helyes áron való megvételének lehetőségét, így az Ön döntése értelmében vagy megrendeli a helyes áron a terméket vagy következmények nélkül elállhat a vásárlástól.
Általános tudnivalók, vásárlási feltételek
Regisztráció menete | Rendelés menete | Kiszállítás | Fizetési módok, szállítás |
Az oldalak böngészéséhez nem szükséges regisztrálnod, de ha rendelést szeretnél leadni, előzőleg – egyszeri alkalommal – a regisztrálás szükséges.
A regisztrációval a Vevő egyidejűleg elismeri azt is, hogy az Általános Szerződési Feltételeinket ismeri és magára nézve azt kötelezőnek tekinti és elfogadja.
A Felek között elektronikus úton létrejött szerződés ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősül. A szerződés dokumentumai a Vevő vételi ajánlata (rendelés) és a Szolgáltató visszaigazoló levele. A megkötött szerződést nem tároljuk, mivel ilyen nincs! Csak a beérkező rendeléseket és a vásárlók regisztrációs adatait tároljuk oldalainkon, a visszaigazoló levelet a program generálja automatikusan. A rendelések teljesítése a visszaigazoló levélben rögzített árakon történik.
A hiányos adatokkal való regisztrációt minden esetben érvénytelennek tekintjük.
A regisztrált adatokat a vásárló bármikor megváltoztathatja, módosíthatja bejelentkezés után az „Adataim” menüpontban.
Termékeinket jelen webáruházunkba vagy személyesen árusító helyeinken vásárolhatja meg.
Viszonteladókat, kert-és parképítőket valamint nagy mennyiségben vásárló ügyfeleinket egyedi áron szolgáljuk ki, ezzel kapcsolatban keressen bennünket elérhetőségeinken.
e-mail: koronyadalma@gmail.com
telefon: +3630/549-5939, +3630/231-7101
Árak
Oldalainkon található termékek árai tartalmazzák az általános forgalmi adót és csak a csomagküldésben (online rendelés esetén) érvényesek. Az ár minden esetben 1 db termékre vonatkozik.
Webáruházunkban való rendelésének leadását egy egyszerűen és könnyen kezelhető korszerű felületen valósíthatja meg.
A kiválasztott terméket a darabszámok beírása után a „Kosárba” feliratra kattintva teheti a kosarába. A kosár tartalmának megtekintése és a rendelési folyamat elindítása a weboldal jobb felső sarkában lévő „Kosár” ikonra kattintva teheti meg.
Kosár
A „Kosár” ikonra kattintva nézheti meg mit tartalmaz kosara. Itt módosíthatja a rendelési mennyiséget a plusz jelre kattintva növelheti a mínusszal csökkentheti. A terméket törölni a sor végén található „kuka” ikonra kattintva tudja.
Rendelésének folytatásához, ha már regisztráltál kérjük jelentkezz be, amennyiben új vásárlónk vagy kérjük legyél kedves regisztrálni.
Miután beléptél vagy regisztráltál a MEGRENDELÉS felirat alatt legördülő menüben választhat fizetési- ill. szállítási módot.
Kérjük a rendelés leadás előtt ellenőrizze SZÁLLÍTÁSI és SZÁMLÁZÁSI adatait.
A rendelés leadása gombra kattintva véglegesítheti rendelését.
Fontos!!
A regisztráció során kérjük, figyelmesen írja be e-mail címét valamint olyan e-mail címet adjon meg amit aktívan használ.
Rendelés megerősítése:
A rendelés leadása után egy visszaigazoló e-mail-t küld a program, ami egyben a rendelés megerősítésére is szolgál. Az e-mail kiküldése után a rendelésének feldolgozása elkezdődik és a lehető leghamarabb eljuttatjuk hozzád a növényeket.
A szállítás a MPL futárszolgálattal történik munkanapokon (8-17 óra között)!
A 100 cm-nél nagyobb terjedelmű csomagok után + 1500 Ft szállítási költséget számolunk fel, ez minden érintett növény adatlapján fel van tüntetve! Ez a többletköltség rendelésenként csak egyszer kerül felszámolásra, akkor is ha több nagy növény szerepel a rendelésben.
A növények védelmének érdekében a feladás után a szállítás 1 munkanapos garanciával történik. Ugyan ezen ok miatt a szerda 14:00 óra után leadott rendelések következő hét kedden kerülnek feladásra. Mivel az MPL csak munkanapokon dolgozik, így csomagjainkat olyan napokon nem adjuk fel mikor a következő nap nem munkanap. (pénteken, vagy ünnepnap előtti munkanap)
Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
Személyes átvétel
7761 Kozármisleny, Csikós Köz 2702. A Google térképen be van jelölve kertészetünk így az a legegyszerűbb, ha rákeresel a Koronya Kertészetre és megnézed a térképen a pontos helyet.
Kedd-Péntek: 9-17 óráig
Szombat: 9-13 óráig
A 100 cm-nél nagyobb terjedelmű csomagok esetében + 1500 Ft szállítási költséget számolunk fel, ez minden érintett növény adatlapján fel van tüntetve! Ez a többletköltség rendelésenként csak egyszer kerül felszámolásra, akkor is ha több nagy növény szerepel a rendelésben.
1./ Előre utalással
Szállítási díj:
0-15kg: 3200 Ft
15,1-25 kg: 3800 Ft
25,1-40 kg: 4400 Ft
40,1-999 Kg: 5500 Ft
Ebben az esetben a csomag vételárának és a postaköltségnek Dél Takarékszövetkezetben vezetett bankszámlánkra történő beérkezését követően kerül kipostázásra a vásárolt áru.
Ha ezt a fizetés módot választod, ne utald el rögtön a vétel árat. Felvesszük Veled a kapcsolatot és amennyiben minden növény raktáron van és postázni tudjuk, utána kiállítjuk a számlát és az alapján tudod utalni a végösszeget
Bankszámlaszám: 50800111-11198251
2./ Utánvéttel
Utánvét: az alapdíj + 800 Ft
Szállítási díj:
0-15kg: 3200 Ft
15,1-25 kg: 3800 Ft
25,1-40 kg: 4400 Ft
40,1-999 Kg: 5500 Ft
A megrendelt áru ellenértékét, valamint a szállítási költséget a vásárló a csomag átvételekor fizeti, a pontos összegről a vásárlást visszaigazoló e-mailben értesítjük. Az áruházban leadott utánvétes rendelések amennyiben nem kerülnek átvételre, úgy a szállítás díját kiszámlázzuk, szükség esetén jogi úton érvényesítjük.
3./Bankkártyával
Szállítási díj:
0-15kg: 3200 Ft
15,1-25 kg: 3800 Ft
25,1-40 kg: 4400 Ft
40,1-999 Kg: 5500 Ft
Bankkártyával történő fizetés kiválasztása esetén — a „Fizetés” gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót – a bank ilyenkor ellenőrzi az adatokat, ez néhány másodperc alatt lezajlik a fizetést követően visszatérsz a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kapsz
A sikeres tranzakciót követően (a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése után) a – elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru ellenértékével. A tranzakció sikertelennek minősül, amennyiben nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára vagy a böngésző „Vissza/Back”, illetve a „Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, esetleg bezárod a böngésző ablakot, mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba. Ha a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.
4./ Személyesen
A személyes átvétel során, amennyiben a helyszínen szeretnél fizetni készpénzben és bankkártyával is fizethetsz.
Kertészetünk nyitvatartási ideje alatt.
K.-P.: 9-17
Szo.: 9-13
V.-H.: Zárva
A Koronya Kertészet felelősségvállalása
Kertészeti áruházunk megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok a lehető legpontosabbak legyenek.
A Koronya Kertészet semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglalt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek azok be:
– az Interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adathiba
– bármilyen működési hiba az Internetes hálózatban, ami megakadályozza az Online Kertészeti Áruház akadálytalan működését és a vásárlást
– bármilyen meghibásodás, bármely eszközben a kommunikációs vonalakon
– bármilyen adatvesztés
– bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei a szolgáltató hálózatban
Áruházas oldalainkon látható fotók, képek az adott faj, vagy csak a fajta egy tulajdonságát kiemelő fotó virágos állapotban, vagy idősebb kori méretben. A képek mindig egy-egy termék leginkább jellemző tulajdonságát mutatják.
A termékek oldalán látható adatokra, mint méret, kiszerelés, fajtaazonosság garanciát vállalunk. Ha az adott fajta elfogyott, más helyettesítő növényt nem küldünk, kivéve, ha a vásárló ehhez hozzájárult.
Minden csomagban megtalálható a számla.
A szerződés hatálya
A szerződés a visszaigazoló e-mail kiküldésével egyidejűleg lép hatályba. A kiszállítással zárul le.
A szerződés semmisnek tekinthető akkor, ha a regisztráció hiányos adatokat tartalmaz, vagy a megjegyzés rovatban nem teljesíthető kérés van feltüntetve.
A visszaélések elkerülése érdekében a Koronya Kertészet fenntartja magának a jogot, hogy feltételekhez kösse vagy ne szolgálja ki azon vásárlókat, akik nem tartják be a vásárlási szerződésbe foglaltakat.
Az elállás joga
a fogyasztó és vállalkozási közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk.
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.
A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárlót terheli.
Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló,
és csak abban az esetben, ha az árut eredeti állapotában, sértetlenül juttatja vissza telephelyünkre.
Minőségi reklamációt, észrevételt az átvétel után 1 napig áll módunkban elfogadni a termék jellegéből kifolyólag.
A vásárló adatainak védelme
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.
Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél az cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
Ügyfélszolgálat
Ha kérdése lenne, tájékoztatásra van szüksége, vagy reklamációs jogaival élne kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon a info@koronyakerteszet.hu e-mail címre.
A 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt, fogyasztói panaszokkal a járási hivatalokhoz lehet fordulni ezután. Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.
A szolgáltatónak a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. Törvénybe ütköző magatartása esetén:
Gazdasági Versenyhivatal
Cím: 1054 Budapest, Alkotmány u. 5.
Telefon: 1- 472-8900
Szerződő felek jogi vitáinak kezelése.
Szerződő felek megállapodnak, hogy vitás kérdéseiket elsősorban tárgyalásos úton, egyeztetések útján igyekeznek orvosolni. Abban az esetben, ha a tárgyalásos út nem hoz eredményt, úgy jogorvoslatért a felek a Pécsi Városi Bíróság (7621 Pécs, Széchenyi tér 14.) illetékességét kötik ki.